مجتمع برجهای مسکونی گلستان شهر پردیس

C2 صفحه اختصاصی برج
بسمه تعالی
همسایه گرامی سلام علیکم
این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی در خصوص موضوعات مرتبط با برج و همچنین افزایش انسجام و هماهنگی بین ساکنین برج C2 راه اندازی شده است. لطفا با ارایه پیشنهادات ارزشمند خود موجبات رضایتمندی و آسایش زندگی در برج C2 را فراهم آورید.
و من الله التوفیق

خداوند متعال در آیه ای به گونه آشکار مؤمنان و مسلمانان را به رعایت همسایگان دعوت می نماید و می فرماید:
«وَ اعْبُدُوا اللّهِ وَ لا تُشرِکوا بِهِ شَیئاً و بِالوالِدَینِ إحساناً وَ بِذِی القُربی و الیَتمی و المَساکِینَ و الجارِ ذِی القُربی وَ الجَارِ الجُنُبِ وَ الصَّاحِبِ بِالجَنبِ وَ ابنِ السَّبیلِ وَ ما مَلَکَت أیمانُکُم؛
و خدا را بپرستید و چیزی را با او شریک نگردانید و به پدر و مادر احسان کنید و درباره خویشان و یتیمان و مستمندان و همسایه خویش [و قوم] و همسایه بیگانه و همنشین و در راه مانده و بردگان خود نیکی کنید.» (نساء/ 36).
قرار گرفتن مراعات حق همسایه در کنار حق بندگی و نیکی به والدین، نشان از اهمّیت همسایه داری در منظر قرآن دارد
در این آیه دیده می شود که خداوند نیکی با همسایه را، خواه فامیل باشد و یا بیگانه، سفارش کرده و نیکی به همسایه را در ردیف نیکی به پدر و مادر، یتیمان و... قرار داده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

ارسال نظرات و پیشنهادات

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ق.ظ

با سلام و احترام:

خواهشمند است با ارسال نظرات و پیشنهادات خود هیت مدیره را در هر چه بهتر اجرا شدن موضوعات و امور مربوط به برج یاری فرمایید.

با تشکر : هیت مدیره برج c2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۷
مدیریت بلوک سی دو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">